کانکس ساندویچ پانل,قیمت کانکس ساندویچ پانل,کانکس پانل

کانکس ساندویچ پانل | قیمت کانکس ساندویچ پانل | کانکس پانل

  • یکشنبه 19 خرداد 1398
  • 8558 نفر

کانکس ساندویچ پانل یا همان کانکس پانلی تفاوت بسیار آشکاری با کانکس معمولی دارد. تفاوت کانکس پانلی با کانکس معمولی در نوع عایق و نوع ورق بکاره رفته در ساندویچ پانل میباشد.

کانکس ساندویچ پنل

ساندویچ پانل ها محصولات پیش ساخته بزرگی می باشند که معمولا شامل دو لایه ورق فلزی خارجی مانند آلومینیوم یا استیل و .. بوده، با یک هسته ثابت از عایق ساندویچ مانند پلی بورتان که بین آن هاست. ساندویچ پانل جهت کاربرد های ساختمانی مصرف دارد. در این محصول ورق های فلزی به وسیله چسب های مخصوصی به هسته عایق پیوند داده می شوند. سطح خارجی ورق ها می تواند کمی راه راه، مسطح یا با مشخصات خاص دیگر باشند. هسته مرکزی منجر به مقاومت سازه در مقابل بارهای برشی شده و با ایجاد یک فاصله میان ورق ها، فشار های سطحی را می گیرد. وجود این شرایط در ساندویچ پانل ها باعث دستیابی به بهترین کارایی مکانیکی با کمترین وزن در یک کانکس ساندویچ پانل می شود. هنگام نصب ساندویچ پانل ها به تعداد محدودی از اتصال دهنده های مکانیکی مانند پیچ نیاز است. جهت به دست آوردن ویژگی های ممتاز معماری ، پانل هایی با مفاصل پنهان در دسترس می باشند.

از ساندویچ پانل به عنوان پوشش های دیواری و سقفی پروژه هایی گوناگون از جمله کانکس ساندویچ پانل استفاده می شود. از جمله: پوشش های اصلی سوله، پوشش اصلی ساختمان های پیش ساخته کارگاهی، پوشش دیوار و سقفی خانه های پیش ساخته.

کانکس ساندویچ پانل دسته دوم

مزایای ساندویچ پنل

سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح، عایق بسیار قوی انرژی، هزینه کم و مقرون به صرفه نسبت به مصالح سنتی، نصب و اجرای آسان و سریع، قابل شست و شو بودن، با رنگ بندی متنوع، مقاومت بالا در مقابل نیروهای برشی ناشی از زمین لرزه، عایق صوتی، طول عمر بالا، قابلیت انعطاف پذیری بالا جهت استفاده در طرح های خاص، مقاومت بالا در مقابل حلال ها و عدم خورندگی در محیط های اسیدی و بازی.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

ضخامت ساندویچ پانل

پانل ها معمولا در ضخامت 4 تا 25 سانتی متر و بر حسب سفارش مشتری ساخته می شوند. ساندویچ پنل ها از 5 لایه تشکیل می گردند؛ دو لایه محافظ که یکی درونی و بیرونی ست، به همراه دو لایه چسب مخصوص به عنوان اتصالی برای محافظ بیرونی و عایق پلی بورتان . فوم داخل ساندویچ پانل ها نیز از جنس فوم پلی اوران با چگالی 40 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد..

کانکس ساندویچی سیار

ویژگی های کانکس ساندویچ پانل

همواره مبحث راندمان عملکرد پرسنل رابطه مستقیمی با آسایش نسبی محیط کار آنان داشته و در مواقعی که ما اقدام به تجهیز کارگاه یا ایجاد فضای اداری داخل یک سازه پیش ساخته یا کانکس می کنیم نیز این موضوع مطرح است. اگر محل انجام فعالیت در منطقه ای واقع شده که از نظر آب و هوا بسیار درجه حرارت پائینی داشته و یا برعکس بسیار درجه حرارت بالا و گرمای هوا طاقت فرسا باشد استفاده از کانکس معمولی به چند دلیل مناسب نبوده و می بایست از کانکس اداری ساندویچ پانل در این موارد استفاده شود. از جمله این دلایل ایسن است که عایق بکار رفته در جداره ساندویچ پانل این محصول از نوع پلی اورتان بوده که با ربات در میان آن تزریق شده و این باعث می گردد تا سازه مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و هوا و شرایط جوی منطقه داشته باشد و همچنین برای سرد کردن و یا گرم کردن محیط داخلی آن از حداقل انرژی استفاده شود اما چنین شرایطی در کانکس های معمولی که با متد های دیگر ساخته می شوند و فوم آنها از پشم سنگ یا پلی استایرن است محیا نبوده و برای رساندن دمای داخل کانکس به حد مطبوع صرف انرژی زیادی لازم است و باید در خرید کانکس ملاک قرار بگیرد.

کانکس پانلی

مشخصات کانکس ساندویچ پانل

 پوشش بدنه این کانکس ها از ساندویچ پانل به ضخامت چهار سانتیمتر با عایق پلی اورتان و ورق گالوانیزه نمره 50 با رنگ الکترواستاتیک میباشد که بهترین عایق در برابر سرما و گرما بوده و از تبادل حرارتی بین فضای بیرونی کانکس با فضای داخلی جلوگیری می نماید.
شاسی اصلی این سازه از نوع تیر آهن سنگین نمره 16 بصورت دورکلاف و تیر آهن های فرعی در کف جهت نگهداری باری که سرامیک کف به آن وارد میکند درنطر گرفته شده است.کف کانکس از نوع سرامیک در ابعاد 50*50 با طرح پارکت می باشد تا هم در هنگام نظافت بتوان با آب شستشو کرد و هم محیط اداری زیبایی را خلق کند و از لرزش کف آن به هنگام تردد زیاد جلوگیری به عمل آید.
تمامی پروفیل ها و آهن آلات بکار رفته در این کانکس از نوع سنگین با ضخامت 2 میلیمتر بوده تا در طول زمان دچار افت نگردد و تمامی اجزای سازه ای را بصورت مستحکم و یکپارچه در کنار هم نگاه دارد. اتصال اجزای اسکلت و شاسی به یکدیگر از نوع جوش ممتد بوده و جهت جلوگیری از فرسایش آن ها در مواجه با آب و رطوبت  ، تمامی سطح آن با ضد زنگ بضخامت دو میکرون و سپس رنگ روغنی آلاکیدی هوای خشک پوشش داده شده است.
پنجره کانکس ساندویچ پانل اداری از نوع یو پی وی سی دوجداره بوده که در محل های مورد نیاز جهت هدایت نور به داخل کانکس اداری قرار گرفته اند و برای حفظ اسناد و مدارک داخل سازه در هنگام تعطیلات روی تمامی پنجره ها حفاظ های آهنی با پروفیل های 20*20 میلیمتر نصب گردیده است.
درب اصلی کانکس به انتخاب خریداران از نوع ضد سرقت یا آلومینیومی با حفاظ آکاردئون نصب می گردد که در عین زیبایی دارای طول عمر و دوام زیادی بوده و درب های مورد استفاده برای پارتیشن های داخلی از نوع چوب های فرآوری شده که متداول ترین آنها اچ دی اف است استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل

امکانات کانکس ساندویچ پانل

درحالت کلی تمامی محصولات این دسته در سیستم کانکس صدرا بصورت سالنی تولید می شوند که بنا به درخواست خریداران در ارتباط با ارتقاع آن می توان بخش های زیر را به آن الحاق نمود تا سازگاری بیشتری با کاربری مورد نظر خریدار بیابد.
آبدار خانه یا آشپزخانه : در محیط داخلی کانکس اداری همواره برای سرویس دهی به کارکنان یک آبدارخانه که شامل سینک ظرفشویی ، گاز و وسایل آماده سازی چای برای پذیرایی را داشته باشد وجود دارد که در مکان های بزرگ معمولا این بخش خود یک سازه مجزا می باشد اما برای تعداد کم پرسنل می توان بخشی از کانکس ساندویچ پانل اداری را کابینت نمود.
سرویس بهداشتی : در برخی مواقع که پروژه در محل های دور از تاسیسات شهری قرار داشته می توان برای دسترسی کارمندان به سرویس در این سازه یک سرویس بهداشتی و یک مخزن ذخیره آب نیز تعبیه نمود. البته قبل از حمل و نصب آن برای خروجی فاضلاب آن می بایست چاه یا دسترسی به شبکه فاضلاب را محیا نمود.
پارتیشن بندی داخلی : در ابعاد بزرگ این سازه ممکن است بخواهیم برای تفکیک فعالیت کارمندان و یا ایجاد سلسله مراتب کاری پارتیشن های جدا کننده ای را به آن بیفزائیم که فضای داخلی را تقسیم کند. این کار معمولا به دوروش که یکی درب پارتیشن ها به داخل یک پاگرد مشترک باز می شوند و یکی دیگر اینکه درب هر اتاق مستقیم به محیط بیرونی
باز شود امکان پذیر بوده .

تولید ساندویچ پانل

ابعاد کانکس ساندویچ پانل

ابعاد کانکس ساندویچ پانل  بطور معمول از ابعاد کوچک استاندارد تا ابعاد بزرگ ترافیکی متغییر است که عبارتند از : 2.4*4 متر و 2.4*6 متر و 3*8 متر و 2.4*12 و 3*12 متر و 3.5*12 متر اما ابعاد سفارشی نیز از آن قابل اجرا می باشد. اما اگر ابعاد خیلی بزرگتری مدنظر شماست برای راه اندازی یک سیستم اداری گسترده می بایست از سازه های ساندویچ پانل که بصورت اجرا در محل ساخته می شوند استفاده کنید ، این سازه ها به مانند یک ساختمان دارای بخش بندی و اتاق بندی های زیاد بدون محدودیت در ابعاد می باشند.

ساندویچ پانل ماموت

تفاوت کانکس ساندویچ پانل با کانکس های معمولی

تفاوت کانکس ساندویچ پانل با کانکس های دیگر در عایق آن است ، در کانکس ساندویچ پانل ازعایق تزریقی پلی یورتان استفاده می شود اما در کانکس گالوانیزه از عایق پلی استایرن (یونولیت) استفاده می شود که عایق تزریقی پلی یورتان عایقی حرارتی میباشد که در مقابل سرما، گرما و رطوبت خیلی مقاوم تر از پلی استایرن است. در کانکس ساندویچ پانل دیواره های بیرونی و درونی از ورق گالوانیزه می باشد ولی در کانکس گالوانیزه معمولا فقط دیواره بیرونی از جنس ورق گالوانیزه می باشد و در دیواره های درونی از دیوارپوش استفاده می گردد ، در صورتیکه در کانکس ساندویچ پانل نیاز به دیوارپوش داخلی نمی باشد و در صورت لزوم میبایست دیوارپوش مورد نظر را روی ورق گالوانیزه درونی پانل نصب کرد .

کانکس ساندویچ پانلی

کاربرد کانکس ساندویچ پانل

انواع سرد خانه ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلا های یک و دو طبقه، واحد های امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله

کانکس دو طبقه ساندویچ پانل

قیمت کانکس ساندویچ پانل

برای اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس دفتری

کانکس کارگاهی

کانکس کمپ

کانکس نگهبانی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس دکه فروشگاهی

کانکس ماینینگ بیت کوین