کانکس کمپ,قیمت کانکس کمپ

کانکس کمپ | قیمت کانکس کمپ

  • یکشنبه 12 خرداد 1398
  • 4322 نفر

کانکس کمپ در ابعاد و اندازه های با کاربری های مختلف طراحی و ساخته میشوند و کانکس کمپ به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:1-کانکس کمپ اداری.2-کانکس کمپ بیمارستانی.3-کانکس کمپ مدرسه و.......

کانکس کمپ

یکی دیگر از محصولات شرکت کانکس صدرا که توجه شرکتهای پیمانکار نفتی و پتروشیمی و ساختمانی را به خود جلب کرده کمپهای پیش ساخته پانلی است . کمپهای پانلی پیش ساخته از مزایایی بسیاری برخوردار هستند یکی از مزیت های کمپهای پانلی عدم محدودیت در متراژ و اجرای این نوع سازه است که با استقبال زیادی  را روبرو کرده. از طرفی دیگر جهت تجهز یه پروژه مخصوصاً پروژه های شرکت های نفتی و گازی که در شرایط آب و هوای گرم و شرجی بیشتر انجام میپذیرد ، توجهی اقتصادی برای خرید تعداد زیاد کانکس نیست و از طرفی کانکس ها، جای زیادی را میگیرند از این رو این سبک مورد استقبال پیمانکاران قرار گرفته.

کانکس کمپ پنل 36 متری

ابعاد کانکس کمپ

پلان کمپ پانلی پیش ساخته بر اساس نیاز بهره بردار تعریف میشود. و چون محدودیت در متراژ معنایی ندارد میتوان هرچند تعداد اتاق و سالن های کنفرانس، اتاقهای مهندسین، اتاق استراحت، حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه در آن ایجاد نمود.

این نوع سازه های در متراژ متفاوت قابل اجرا هستند موادی که در این نوع سازه ها اجرا میگردد از ساندویچ پانل با ضخامت های متغییر جهت انواع اقلیم میابشد زیرا ساندویچ پانل به علت عایق بودن در انواع سرد خانه ها، درمانگاه ها، ویلا ها ، کیوسکهای نگهبانی و…. بکار میرود .

کانکس کمپ 24 متری

ساخت کانکس کمپ

نوع اجرا در کمپهای پیش ساخته به چند صورت  است ، یا بصورت چند تیکه (مدولار) چند تیکه در ابعاد مشخص در کارگاه ساخته و در محل مورد نظر بهم متصل و دوخته میشوند و یک سازه در ابعاد مشخص را تشکیل میدهند یا در محل مورد نظر اجرا و نصب میگردند .

کانکس کمپ 300 متری

فنداسیون کانکس کمپ

فنداسیون تعریف شده برای کمپهای پانلی بر اساس برا وارده بر سازه تعریف میگردد که توسط مهندس محاسب انجام میپذیرد ولی اکثر مواقع از بصورت فونداسیون منرف در ابعاد ۶۰×۶۰ صورت اجرا میگردد.

کانکس کمپ دو طبقه

مشخصات کانکس کمپ

 پوشش های دیواره ها از نوع ساندویچ  پانل های دو رو ورق گالوانیزه گام دار رنگی به ضخامت ۵/۰ میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت ۴ سانتی متر .( ضخامت

پوشش  سقف از نوع ساندویچ پانلهای دو رو ورق گالوانیزه رنگی به ضخامت ۵/۰ میلیمتر و عایق تزریقی پلی اورتان به ضخامت ۶و۴ سانتی متر .

پوشش های داخلی دیواره ها و سقف کاذب از نوع دیوارپوشهای P.V.C روکش دار طرح چوب  به ضخامت ۱ سانتیمتر

درب ورودی و پنجره اتاقها از نوع U.P.V.C  با شیشه دوجداره  و توری آلومینیومی جهت پنجره ها همراه با پرده لوردراپه و حفاظ فلزی  و دربهای داخلی اتاقها از نوع H.D.F با دستگیره و یراق آلات مناسب .

 

کانکس کمپ سرویس

دلایل استفاده از کانکس کمپ

از این سازه در محل هایی استفاده می شود که خیلی دور و صعب العبور هستند و از آن جا که این مکان ها و جاها از امکانات کمتری برخوردارند تامین نیروی کار برای ساخت و ساز سازه های سنتی و .. سخت است . به همین سبب شرکت ایران کانکس اقدام به طراحی و ساخت کمپ پیش ساخته پانلی در طرح ها و اندازه های مختلفی می کند . و مهمتر از همه این که این نوع از کانکس ها از سرعت ساخت بالایی برخوردارند .

کانکس کمپ مدرسه

کانکس کمپ پلیس

کاربرد کانکس کمپ

در ابعاد و اندازه های با کاربری های مختلف طراحی و ساخته میشوند و کانکس کمپ به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:
1-کانکس کمپ اداری.
2-کانکس کمپ بیمارستانی.
3-کانکس کمپ مدرسه.
4-کانکس کمپ خوابگاهی.
5-کانکس کمپ جوشی.
6-کانکس کمپ پیچ و مهره ایی.
7-کانکس کمپ کلینیک.
8- کانکس کمپ کارگاهی.
9-کانکس کمپ رستوران.
کانکس کمپ اکثرا با ساندویچ پانل ساخته میگردند و این نوع ساختمان پیش ساخته قابلیت دمونتاژ را دارا بوده و میتوان کانکس کمپ را به دفعات مونتاژ و دمونتاژ کرد.

کانکس کمپ دوقلو

کانکس کمپ کانتینر

.

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس دفتری

کانکس کارگاهی

کانکس نگهبانی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس دکه فروشگاهی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ماینینگ بیت کوین