کانکس نگهبانی,قیمت کانکس نگهبانی,کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی | قیمت کانکس نگهبانی | کیوسک نگهبانی

  • دوشنبه 13 خرداد 1398
  • 5741 نفر

کیوسک های حراستی و کانکس نگهبانی سازه های پیش ساخته در ابعاد کوچکی هستند که در قسمت ورودی های شرکت ها ، پارکینگ ها یا گاها محله ها نصب می شود

کانکس نگهبانی چیست

کانکس نگهبانی یا کیوسک حراستی در واقع سازه ای پیش ساخته با ابعاد کوچکی است که معمولا یک یا دونفر به عنوان نیروی نگهبانی ، حراست یا گارد درون آن مستقر شده و محدوده ای را تحت کنترل خود قرار می دهند.ممکن است این محدوده محوطه یک شرکت ، درب ورودی یک سازمان و یا یک محله مسکونی باشد که بنا به محل کاربرد از انواع کانکس نگهبانی با شکل و رنگ های متفاوتی استفاده می گردد.

کیوسک نگهبانی

ساخت کانکس نگهبانی

در سیستم گروه صنعتی کانکس صدرا کیوسک های نگهبانی با روش و سبک های مختلفی تولید می گردد و هر مجموعه با توجه به نوع فعالیت سازمانی خود یکی از آنها را بر می گزیند. بطور مثال تفاوت های زیادی در کانکس نگهبانی یک کارگاه ساختمانی با کیوسک حراستی بانک وجود دارد  زیرا بانک در داخل فضای شهری قرار داشته و توجه به زیبایی ظاهری در نمای این نوع کیوسک باید بصورت ویژه انجام شود و یا در پارک ها و فضا های سبز نیز باید بگونه ای باشد که حالت ارگانیک و طبیعی داشته تا کانکس نگهبانی باعث صنعتی شدن فضای سبز و جنگلی پارک نگردد.از این رو نمونه ها و گزینه های مختلفی را پیش روی خریداران قرار داده تا هر کس بهترین سازه را از هر لحاظ مطابق با نیاز و بودجه خود بتواند خریداری نماید. این کار باعث می شود تا خریدار در انتخاب خود آزادانه تر و با گزینه های بیشتری که هرکدام ویژگی و مشخصات متفاوتی را دارند روبرو شده و خرید مناسب تری را انجام دهد.

طراحی اتاق نگهبانی

کیوسک نگهبانی محله

گاها به دلیل بالا بردن سطح امنیت محل و کنترل افراد و خودرو های ورودی به محله یا یک کوچه و یا مجتمع های مسکونی از سازه کوچکی با نام کیوسک نگهبانی محله استفاده می شود که تا حد بسیاری مشابه کانکس نگهبانی بوده و در قسمت ورودی کوچه یا مجتمع نصب می گردد. این کار باعث می گردد تا فقط کسانی که با منازل و خانه های درون کوچه مرتبط بوده و یا از بستگان ایشان می باشند به داخل آن راه یافته و سطح امنیتی محله یا مجتمع را افزایش می دهد. ساخت کیوسک نگهبانی محله نیز در سیستم گروه صنعتی آذین کانکس دارای تنوع در نوع ، ابعاد و رنگ بوده که برخی از آنها دارای فضای استراحت ، سرویس بهداشتی ، مخزن ذخیره آب و یک آبدارخانه کوچک بوده که شخص نگهبان بتواند نیاز های اولیه خود را در طول شبانه روز تامین نماید چرا که نگهبانی در این سازه ها مانند پست های نظامی نبوده که هر دو ساعت یکبار تعویض شوند و برای استراحت ویا تجدید قوا به محل استراحتگاه برده شوند بلکه بصورت شبانه روزی با مرخصی های هفتگی بوده که این امر موجب می گردد تا درون کیوسک نگهبانی تمهیداتی برای برآورده کردن نیاز های اولیه شخص نگهبان تعبیه گردد.

اتاقک نگهبانی

خصوصات کانکس نگهبانی

بطور کل کیوسکی که برای نظارت و نگهبانی در محلی قرار می گیرد باید دارای جداره شیشه ای رو به سمت محدوده اصلی یا اگر در میانه محوطه قرار دارد ، یک دید 360 درجه ای داشته باشد. البته می توان با استفاده از دوربین های مداربسته و سیستم مانیتورینگ نیز به این امر یاری رساند.از این رو در یک تعریف کلی باید گفت که کانکس نگهبانی تشکیل شده از یک کیوسک در ابعاد کوچکی که دارای پنجره های بزرگ و شفافی است که شخص داخل آن وظیفه نگهبانی از محدوده خاصی یا کنترل بر رفت و آمد یک مجموعه را عهده دار می گردد. در برخی سازمان های بزرگ این سازه بسیار بزرگتر از یک کیوسک بوده و در تعریف آن بجای کانکس نگهبانی می توان از ساختمان حراستی استفاده کرد که دارای بخش ها و تقسیمات داخلی متعدد با سلسله مراتب اداری مانند رئیس حراست ، مامورین حراستی مجموعه و اتاق ثبت رخداد ها می باشد.
همچنین ابعاد و امکانات داخلی آن نیز بسته به محل مورد استفاده و تعداد نفرات پرسنل نگهبان متفاوت بوده که خریداران کانکس نگهبانی در هنگام ثبت سفارش خود آنها را مشخص کرده تا در هنگام تولید مد نظر قرار گیرند.

کیوسک نگهبانی فایبر گلاس

ابعاد کیوسک نگهبانی

یک کیوسک نگهبانی عموما با ابعاد ۱٫۵×۱٫۵ متر ،  ۲×۱٫۵ متر ، ۲×۲ متر ، ۲٫۵×۲٫۵ متر ۲×۳ متر و ۳×۳ متر ساخته می شود. این کیوسک ها محل استراحت نگهبان و یا سرایه دار می باشد. بنابراین این کیوسک ها را می توان با کانکس های با ابعاد ۲٫۴×۴ متر و ۲٫۴ × ۶ متر به صورت سالن و یا به صورت یک سوئیت کوچک شامل ( اتاق + آبدارخانه + سرویس بهداشتی )ساخته و تحویل مشتری داد.

در این کیوسک ها مساله عایق های گرمایی و سرمایی بسیار مهم می باشد. همچنین با توجه به اینکه افراد بایستی ساعت های زیادی را داخل کیوسک نگهبانی باشند و در بسیاری از موارد از هم نمی توانند محل خدمت خود را ترک کنند وجود امکانات آسایشی همچون آبدارخانه و یا سرویس بهداشتی در کنار یا داخل آن نیز مهم است.

کیوسک و کانکس نگهبانی دست دوم

کیوسک مستقر در برخی از پروژه های موقت بعد از اتمام بلااستفاده می ماند. دپوماشین امکان خرید کیوسک نگهبانی دست دوم شما را دارد. این کیوسک ها در صورت لزوم رسیدگی و تعمیر می شود و مجددا می تواند برای مصرف مشتریان دیگر عرضه شود.  شما برای استعلام موجودی کانکس دست دوم با ما تماس بگیرید.

طراحی کانکس نگهبانی

کیوسک نگهبانی فایبرگلاس

با توجه به استقرار تقریبا ۲۴ ساعته و یا بعضا بلند مدت نگهبانان در داخل کیوسک ها ، برخی از کارفرمایان به دنبال کیوسک با کیفیت بالاتر می باشند. در کیوسک های های معمولی عایق حرارتی حداکثری و یا ۱۰۰ درصدی نیست بنابراین امکان تبادل سرما و گرما به داخل وجود دارد. در کیوسک های نگهبانی فایبرگلاس و یا کیوسک ساندویچ پانلی عایق ها حداکثری می باشد.

قیمت کانکس نگهبانی

برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس دفتری

کانکس کارگاهی

کانکس کمپ

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس دکه فروشگاهی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ماینینگ بیت کوین