کانکس سرویس بهداشتی,قیمت کانکس سرویس بهداشتی,توالت و حمام پیش ساخته

کانکس سرویس بهداشتی | قیمت کانکس سرویس بهداشتی | توالت و حمام پیش ساخته

  • شنبه 18 خرداد 1398
  • 21295 نفر

به جهت ضرورت استفاده از سرویس های بهداشتی در اعم پروژه ها از جمله پروژهای عمرانی ساختمانی – تاسیساتی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یا توالت پیش ساخته یکی از مورد نیاز ترین کانکس های مختلف برای پروژه های کاری می باشد. کانکس سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته بسته به نیاز ، می توان از سرویس های بهداشتی تک و یا چند چشمه استفاده نمود و همین طور بسته به محل و فرهنگ های مختلف می توا ن از نماها و سرویس های مختلف (ایرانی و فرنگی) در توالت پیش ساخته استفاده نمود.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات کانکس صدرا می باشد که خود دارای انواع مختلفی بوده ، در ادامه این مطلب به برسی آنها خواهیم پرداخته و ویژگی های هرکدام را تشریح خواهیم نمود تا خریداران با مطالعه این مطلب به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این سازه در واقع یک کیوسک کوچک می باشد که دارای یک چشمه توالت یا حمام و یا گاها کانکس سرویس بهداشتی مشترک یعنی دارای حمام و توالت می باشد که در این حالت می بایست کمی ابعاد آن بزرگتر در نظر گرفته شود.

 کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه


کانکس سرویس بهداشتی کارگاهی


این نوع از سرویس بهداشتی گاها فقط به عنوان توالت و گاها بصورت مشترک با حمام و یا حمام خالی تولید می شود. محل استفاده آنها بیشتر در پروژه های ساختمانی بوده و دارای دو نوع سبک و سنگین می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پنل

این نوع سازه معمولا دارای کاربری صنعتی بوده و از دوام بسیاربالایی برخودار است. دیواره ها و سقف آن از جنس ساندویچ پانل بضخامت 4 سانتیمتر بوده و در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو تولید می گردد که قابلیت تجهیز حمام ، توالت ایرانی و فرنگی را دارد.

کانکس سرویس بهداشتی پنل

کانکس توالت سیار

در برخی مواقع نیاز به جابجایی مکرر سازه وجود دارد که این جابجایی دلایل مختلفی داشته که استفاده در نمایشگاه های فصلی نمونه ای از این نوع کاربری می باشد . در چنین شرایطی استفاده از کانکس توالت سیار توصیه می گردد. این سازه دارای دو محور چرخدار بوده که هم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به آقایان و خانم ها را داشته و هم می توان برای هرکدام توالت سیار مجزایی در نظر گرفت. اصلی ترین تفاوت آن با نوع های دیگر دارا بودن مخزن آب و مخزن تخلیه فاضلاب می باشد که می بایست در موعد های مشخص تخلیه گردد.کانکس توالت سیار را به وسیله مالبند و یک خودروی کشنده به راحتی می توان از جایی به جای دیگر نقل مکان داد.

خرید توالت پیش ساخته

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در برخی موارد که تعداد استفاده کنندگان از سرویس بهداشتی بالا بوده و نیاز به چشمه های بیشتر از یکی باشد معمولا از این سازه استفاده می شود. این کار باعث هم کاهش هزینه ها نسبت به تهیه چند سازه تک چشمه بصورت مجزا شده و هم باعث می شود تمامی تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب در یکجا متمرکز گردد که کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز در پی دارد.این سازه ها از کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه ، چهار چشمه تا 10 و 12 چشمه قابل اجرا می باشد و در دو نوع راهرو دار و بدونه راهرو موجود است.

تصاویر کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه بدون راهرو

کانکس سرویس بهداشتی پانل دکوراتیو

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

این نوع سازه تشکیل شده از دوبخش اصلی که یکی راهرو ورودی بوده که بعد از ورود به درون کانکس با این قسمت مواجه شده و در آن روشویی ، آینه و مایع دستشویی و جود دارد و درب سرویس ها نیز به این بخش باز می شود.کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار می تواند دارای تعداد سرویس هایی مختلفی از یک چشمه تا دوازده چشمه سرویس باشد و یا تعدادی از آنها توالت و تعدادی حمام و یا توسط یک پارتیشن جداککنده تفکیک شده و با درب های جدا از هم بصورت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گیرد.

کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه راهرو دار

قیمت کانکس سرویس بهداشتی کارگاهی

تعیین قیمت کانکس سرویس بهداشتی به عوامل متعددی بستگی دارد.  یکی از این عوامل در محاسبه قیمت کانکس سرویس بهداشتی متریال استفاده شده در ساخت کانکس سرویس بهداشتی است مانند: کانکس سرویس بهداشتی تیپ 1، کانکس سرویس بهداشتی تیپ 2، کانکس سرویس بهداشتی تیپ ممتاز، کانکس سرویس بهداشتی تیپ ویژه و انواع دیگر کانکس سرویس بهداشتی.

عامل دوم در محاسبه قیمت کانکس سرویس بهداشتی  ابعاد آن می باشد، مانند: کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه، کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه، کانکس سرویس بهداشتی 3 چشمه، کانکس سرویس بهداشتی 4 چشمه، کانکس سرویس بهداشتی با راهرو و کانکس سرویس بهداشتی بدون راهرو.

عامل سوم محاسبه قیمت کانکس سرویس بهداشتی بر اساس امکانات کانکس مانند: کانکس با سرویس بهداشتی چرخدار، کانکس سرویس بهداشتی با روشویی و متعلقات، کانکس سرویس بهداشتی با امکانات سفارشی ………..

قیمت کانکس سرویس دار

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس دفتری

کانکس کارگاهی

کانکس کمپ

کانکس نگهبانی

کانکس دکه فروشگاهی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ماینینگ بیت کوین