کانکس دفتری,کانکس مدیریتی

کانکس دفتری | کانکس مدیریتی | قیمت کانکس اداری

  • یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
  • 4906 نفر

کانکس دفتری یا کانکس مدیریتی در اصل کانکسی است که به عنوان دفتر مدیریت و ریاست مجموعه یا سازمان در نظر گرفته شده است و باید دارای خصوصیات و متریالی باشد که در همان نمای اول با سایر کانکس ها متمایز باشد.

کانکس دفتری یا مدیریتی


اغلب در پروژه های بزرگ نیاز به استقرار ثابت کارشناسان فنی و تیم مهندسی مجرب به جهت نظارت بر پروسه های فنی و زمانی پروژه ها و همچنین مدیریت مناسب سایر ابعاد مدیریتی پروژه ها غیر قابل اجتناب است. امروزه و در شرایطی که محدودیت های زمان و هزینه اجازه ساخت سرپناه مناسب و در خور مدیران پروژه و تیم کارشناس های حاضر در پروژه را نمی‌دهد استفاده از فضا های پیش ساخته راهکاری هوشمندانه به سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های تجهیز کارگاه می‌باشد.

کانکس-دفتری-مدیریتی-اداری
کانکس مدیریتی در اصل کانکسی است که به عنوان دفتر مدیریت و ریاست مجموعه یا سازمان در نظر گرفته شده است و باید دارای خصوصیات و متریالی باشد که در همان نمای اول با سایر کانکس ها متمایز باشد. لذا باید در کانکس های مدیریتی از بهترین متریال استفاده شده و نمای داخلی و خارجی ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود. به گونه ای که داخل آن می توان بنابرسفارش مشتری سرویس بهداشتی و آبدارخانه نیز تعبیه نمود.
گروه صنعتی کانکس صدرا با 10سال تجربه در تولید کانکس دفتری و مدیریتی در خدمت شماست.

کانکس اداری لوکس

ابعاد کانکس دفتری یا مدیریتی


کانکس مدیریتی را می توان در ابعاد ، اشکال وطرح های متفاوتی با انواع متریال شامل: کانکس مدیریتی از جنس ورق گالوانیزه ، کامپوزیت ، فایبر، سمنت برد ، کانکس مدیریتی بتنی و … می باشد.
کانکس های کارگاهی و دفتری کارمد که با استفاده از تکنولوژی نوین با سیستم پیچ و مهره ای و نر و مادگی بصورت دمونتاژ تولید می شوند  با 8 ویژگی برتر خود اولین انتخاب پروژه های بزرگ می باشند. نسل جدید کارمد را که بصورت کاملا دمونتاژ تولید می شوند را میتوان به دفعات نصب و جداسازی نمود که دارای ویژگی های دیگری چون 30%  انتشار کمتر کربن، 100% قابل بازیافت و دوست دار محیط زیست،  تولید سریع، برپایی آسان می باشد.
ساختمان های مدولار نسل جدید کارمد با استفاده از سیستم ساندویچ پانل تا حدود 60% در انرژی صرفه جویی می نماید و در کمپهای کارگاهی ازکانکس کارگری گرفته تا کانکس اداری و ساختمان های مدیریتی، راه حل مقرون به صرفه ای جهت ساخت ساختمان ارائه می دهند.

کانکس مدیریتی لوکس

انواع کاربری کانکس دفتری یا مدیریتی

سازمان ها شرکت ها کارگاه ها ادارات آموزشگاه ها پلیس راه ها هلال احمر بیمارستان صحرایی شهرداری ها صنعت نفت و گاز پتروشیمی و غیره ...

کانکس صدرا همواره با طراحی و ساخت بهترین و زیباترین دفتر مدیریتی به دنبال جلب رضایت شما مشتری گرامی بوده است.

کانکس دفتری لوکس

قیمت کانکس دفتری یا مدیریتی


محاسبات قیمت کانکس ویلایی پس از مشخص شدن پلان و نقشه های فنی توسط سازنده و لحاظ نمودن امکانات مورد نیاز خریدار بطور دقیق قابل محاسبه خواهد بود زیرا متراژ های مختلف و امکانات گنجانده شده در هرکدام و محل ساخت و یا تحویل هرکدام در قیمت نهایی موثر بوده و باعث تغییر آن خواهد شد. لذا بهتر است در مورد قیمت کانکس ویلایی بصورت تلفنی و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش کانکس صدرا اقدام نمائید که در این حالت پس از بازگو کردن شرایط و متراژ مورد درخواست خود و همچنین دریافت راهکارها و مشاوره های مورد نیاز یک پیش فاکتور حاوی اطلاعات کلی و جزئی ، شرایط و زمان تحویل ، امکانات و مصالح بکار رفته در ساخت به همراه قیمت برای شما صادر می گردد که بهترین روش برای دست یابی به قیمت دقیق همراه جزئیات کار خواهد بود 

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس کارگاهی

کانکس کمپ

کانکس نگهبانی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس دکه فروشگاهی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ماینینگ بیت کوین