کانکس فروشگاهی,قیمت کانکس فروشگاهی,کیوسک فروشگاهی

کانکس فروشگاهی | قیمت کانکس فروشگاهی | کیوسک فروشگاهی

  • یکشنبه 19 خرداد 1398
  • 8131 نفر

کانکس فروشگاهی یک کیوسک با کاربری فروشگاهی جهت عرضه محصولات و یا خدمات مختلفی نظیر فست فود یا کافی شاپ و ... است که در سطح شهر نصب می گردد و گاها از آن با نام دکه یا کیوسک فروشگاهی نیز یاد می شود.

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی در حقیقت یک کیوسک با کاربری فروشگاهی جهت عرضه محصولات و یا خدمات مختلفی است که در سطح شهر نصب می گردد. این امر بصورت کلی در همه جای جهان وجود داشته و گاها از آن با نام دکه یا کیوسک فروشگاهی نیز یاد می شود.و گاها نه تنها فروشگاه بلکه کاربری هایی نظیر فست فود یا کافی شاپ را نیز در بر می گیرند.گروه مهندسین راه کوشش نیز با شروع سال جدید میلادی طرحی را بصورت اختصاصی با نام کانکس فروشگاهی صدرا طراحی و تولید نموده است که در نوع خود دارای ویژگی های منحصر بفرد ، خلاقانه و کارآمدی است

مشخصات فنی کانکس فروشگاهی

کاربرد کانکس فروشگاهی

این محصول به گونه ای طراحی شده که می توان از آن برای انواع کاربری های فروشگاهی ، فست فود ، بوفه ، کافی شاپ و به طور خلاصه هر کاربری که مرتبط با فروش یک محصول یا اراده خدماتی ویژه است استفاده کرد و با کمی تغییر در ساختار و ابعاد حتی به عنوان کانکس رستورانی یا غرفه ای نیز قابل استفاده می باشد. همچنین نوع مصالح و استراکچر آن به گونه ای انتخاب شده که با اکثر اقلیم های کشور ایران سازگار بوده و در شهر های مختلف با آب و هوای مختلف نیز بتوان از آن استفاده کرد.

کانکس تجاری

طراحی کانکس فروشگاهی

زیبایی ، دوام و کارآمدی یک مثلث کلی در طرح کانکس فروشگاهی صدرا بوده که با مطالعه و برسی نمونه های تولید شده قبلی و با مصاحبه از استفاده کنندگان این کیوسک ها بدست آمده و تلاش شده تا تمامی نیاز های اصلی خریدار این سازه را برطرف نموده بگونه ای که به راحتی با ایجاد تغییر کاربری می توان از آن به عنوان فروشگاه  محصولات غذایی ، کافه کانکس ،کانکس مغازه ای، بوفه و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد ضمن اینکه در انتخاب مصالح به دوام در آب و هوای مختلف ، امنیت در هنگام شب از طریق تعبیه کرکره های برقی بر روی بازشو ها ، ایجاد دید مناسب به داخل برای نمایش بهتر محصولات درون قفسه ها و در نهایت نیز ترکیبی هنرمندانه از تمامی مصالح بکار رفته در ساختار کانکس فروشگاهی صدرا این محصول را پدید آورده است.در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و جزئیات اجرایی این سازه پرداخته ایم.

قیمت کانکس فروشگاهی دسته دوم

دکه فروشگاهی کف سرامیک

قیمت کانکس فروشگاهی

قیمت کانکس فروشگاهی با توجه به ابعاد و امکانات و با توجه به اینکه گروه کانکس صدرا محصولات متفاوتی در دسته فروشگاهی تولید و عرضه می کند متفاوت بوده و از طرفی نوسانات بازار مصالح اولیه نیز بر قیمت آنها تاثیر گزار بوده بهتر است جهت اطلاع دقیق از قیمت کانکس فروشگاهی و تنوع انواع آنها با دفتر فروش کانکس صدرا تماس حاصل فرمائید.

کانکس فروشگاهی و رستوران

امکانات کانکس فروشگاهی

کانکس صدرا این سازه را بصورت سالنی ساخته و تحویل خریدار می دهد و امکاناتی مانند کابینت ، وسایل مربوط به فست فود یا کافی شاپ و فروشگاه های دیگر را هر خریدار با توجه به نیاز و کاربری خود تجهیز می کند و  برای راحتی کار می توان هماهنگی هایی انجام شود تا آنها در هنگام تولید سازه درون آن نصب و جایگزاری شود. اما کلیه متعلقات مانند کولر ، گرما تاب ، مخزن ذخیره آب ، کابینت و اجاق ، دوربین مداربسته و سیستم مانیتورینگ همه به عهده خریدار بوده و با توجه به نیاز خود سازه را تجهیز و ارتقاع می بخشد.کابینت ها و متعلقاتی که خریدار قصد تهیه و نصب آنها را دارد می تواند در ابتدا به تیم طراحی صدرا اطلاع داده تا در پلان تمهیداتی که جهت نصب آن نیاز است مهیا گردیده و پلان جانمایی آنها از ابتدا مشخص گردد

انواع دکه

ابعاد کانکس فروشگاهی

در ساخت آن محدودیتی برای ابعاد کوچکتر یا بزرگتر وجود نداشته و در ابعاد خیلی بزرگ که قابل حمل نباشد می توان بصورت اجرا در محل نیز آن را تولید نمود به این صورت که مصالح اولیه به محل مورد نظر حمل و سازه از پایه در همان مکان ساخته می شود.این روش برای فروشگاه های فصلی و فوت کورت ها معمولا استفاده می شود.

هزینه ساخت دکه

کاربری کانکس فروشگاهی

از کاربری های کانکس فروشگاهی میتوان کانکس میوه و تره بار, کانکس های بازار موقت, کانکس های تجاری و نمایشگاه را نام برد که میتوانند در شهرکهای تازه تاسیس، شهرک های صنتی و دانشگاه ه و ادارات دولتی و بزرگ, کنارپارکها و فضای سبز, در معابر پیاده, و تمام مکانهایی که امکان دسترسی به مغازه وجود ندارد، مستقر شوند و بازار کار خوب و نوینی را خواهند داشت.

کانکس تره بار

دیگر امکانات کانکس فروشگاهی

این نوع کانکس میتوان ازامکانات قید شده استفاده نمود.

  •  ویترین
  •  انواع یخچالهای فروشگاهی و صنعتی
  • انواع قفسهای فروشگاهی
  • انواع تجهیزات فروشگاهی
  • کپسولهای آتش نشانی
  • سیستم تهویه مطبوع وهمچنین سیستمهای گرمایـشـی و سرمایشی
  • انواع پارتیشنهایmdf وآلومینیومی تک جداره و دو جداره
  • انواع دربهای یو پی وی سی ، آلومینیومی ، اچ دی اف
  • سیستم قفسه وکابینت و سینکهای ظرفشویی
  • دارای حفاظ آکاردئونی مناسب برای بوفه یا فروش مواد غذایی با طراحی بسیار مطمئن جهت ایمنی بیشتر و محافظ در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی.

کانکس دسته دوم ارزان قیمت

جابجایی کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی کانکس صدرا در دو نوع ثابت و متحرک و در ابعاد مختلف بنا به درخواست مشتریان گرامی با کیفیت بالا و کاربردهای متفاوت تولید میگردند و با جرثقیل یا کفی قابل حمل می باشد.

کانکس فروشگاهی چرخدار

دیکر محصولات کانکس صدرا

کانکس ویلایی

کانکس دفتری

کانکس کارگاهی

کانکس کمپ

کانکس نگهبانی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ماینینگ بیت کوین